eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowindykacja - BANK › Re: windykacja - BANK
  • Reply-To: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    From: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <gvitlg$g0p$1@news.task.gda.pl>
    Subject: Re: windykacja - BANK
    Date: Wed, 27 May 2009 10:41:27 +0200
    Lines: 20
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    NNTP-Posting-Host: 83.7.55.133
    Message-ID: <4a1cfccd$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1243413709 83.7.55.133 (27 May 2009 10:41:49 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: e...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:590231
    [ ukryj nagłówki ]

    > Moja żona załozyła konto w 2002 roku w Multibanku.
    > Nigdy na koncie nie wykonywano operacji. Za utrzymanie konta bank
    > pobierał co miesiąc 7 zł. Niestety zapomniała o tym koncie... .
    > Przez pare lat bank podobno wysyłał salda konta ale pod zły adres,
    > potem do tego dolaczyła firma windykacyjna, kóra również nie
    > pofatygowała się i nie szukała mjej żony tylko słała upomnienia pod
    > ten sam adres co bank.
    > Dziwnym trafem ostatnie wezwanie trafiło do rąkteściowej. Zaczeliśmy
    > drążyć temat i okazało się że jest winna 440 zł.
    > I teraz pytanie co robić dalej?
    > Nigdy żadne wezwanie nie przyszło listem poleconym ani za
    > potwierdzeniem odbioru.
    > Napisaliśmy skarge do banku ale wątpieżeby coś to dało...
    Zapewne coś ona wywlecze. Może ukarają winnego za wysyłanie pod
    niewłaściwy adres. Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że właśnie to
    próbują od pewnego czasu. Żona uaktualniała adres korespondencyjny? Jeśli
    nie, to wypadałoby przeprosić bank i zapłacić. Może już za kilka lat jakiś
    bank udzieli wam kredytu, jeśli będzie potrzebny. Im szybciej załatwicie
    sprawy w MultiBanku, tym szybciej ten moment nastąpi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1