  • Data: 2004-02-03 11:01:02
    Temat: Re: windows95 OEM a wymiana sprzetu na nowy?
    Od: Niebieski <n...@w...gazeta.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2.02.04 12:25, Użytkownik Chmielu napisał:

    > Użytkownik "mori" <g...@U...one.pl> napisał w wiadomości

    > zamykanie

    > Przepraszam, ale czy ja dobrze rozumiem?
    > Ty chcesz Win95 instalować na nowej maszynie (np. 256MB RAM i 2Ghz
    > procesor)...
    > Jesli tak, to ROTFL...
    > Zakup z komputerem WinXP HE OEM (na przykład) i będziesz zadowolony...
    > Ewentualnie może być Win98 SE (bo księgowe lub magazynowe programy DOS-owe),
    > ale i tak Ci radzę XP...

    Mam podobny problem. Musze przejść na nowszą wersję windowsa,

    ale nie wiem czy pod XP będzie działal mój dosowy program magazynowy.

    Czy jeśli kupię windowsa z obudową do peceta, to bedą spełnione warunki licencji?

    Jak wygląda fizyczne przporządkowanie wersji OEM windows do sprzętu?
    Czy wersję OEM mogę kupić od dowolnej firmy, czy musi być to firma w
    jakiś sposób upoważniona przez Microsoft?

    --
    Niebieski