  • Data: 2006-09-05 10:09:38
    Temat: Re: wezwanie/ straz miejska/ beldna data :-)
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale samo wykroczenie miało miejsce, i IMHO może wylądować po prostu w sądzie
    > grodzkim.
    >
    > p. m.

    dn. 4.10 bylo niemozliwe bym tam byla:) a zdjecia nie maja wiec jak
    udowodnia? jak mniwe straznik zapytal czy bylam na tej ulicy powiedzialam mu
    ze 4,10 nie bylam ,bo to fizyvcznie niemozliwe:-)nie ma zdjecia nie ma
    argumentow, zreszta z tego co wiem to w krakowie sciagalnosc mandatow strazy
    miejskiej niz znikoma