    From: ":-\( :-\)" <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie na policje
    Date: Thu, 2 Jun 2005 11:17:20 +0200

    Jesli zeznawałaś już u prokuratora, to znaczy, że sprawą zajmuje się prok. i
    ewentualnie on będzie wzywał w tej sprawie na przesłuchania. potem
    zdecyduje, czy oddać sprawę do Sądu (najczęściej oskarża z art. 286 par.
    1kk) czy umarza postępowanie. Jeśli brat cioteczny dostaje wezwanie na
    policję, to raczej w innej sprawie.No... chyba, że z jakiegoś powodu
    prokurator prowadzący sprawę w jedym mieście zarządził przesłuchanie osoby
    (świadka) mieszkającej w innym mieście, może wówczas skorzystać z miejscowej
    policji.

    Ale jeśli spłacasz kredyt, tylko w mniejszych ratach, to sprawę masz raczej
    wygraną. No, chyba, że sędzia masowo przyklepuje wszystkie podobne wyroki
    stronniczo (ja spotkałem się z takim przypadkiem, że jeden sędzia zajmował
    się sprawami tylko jedego banklu, co w pewnym sensie spowodowało powstanie
    "znajomości" jednej strony i nie obiektywną ocenę materiału dowodowego).