  • Data: 2005-04-21 22:51:50
    Temat: Re: wezwanie na jutro - co robic?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    tarpan wrote:

    > Niestety to nie kawal.
    > Pieczatka sadu 15-go, wyslane 18-go, avizo dostalam 20-go, odebralam dzis,
    > sprawa jutro - 22-go, czyli juz dzis ;-)

    Coś mi cuchnie... AFAIR wysłanie 14 dni przed terminem to minimum. A
    jeśli nie - to chociaż 7. A od 18-tego do 22-giego jakby nie liczyć
    nawet 7 dni nie ma.

    Ja wezwanie jako świadek z KW dostałem wezwanie chyba z miesiąc wcześniej.

    PS: co za problem sfałszować pieczątkę? ;) Zwyczajnie jutro rano
    zadzwoń, a potem się odwołuj, że nie doręczono w terminie (jeśli się
    okaże, że to nie kawał straszącego).