  • Data: 2003-09-29 21:27:30
    Temat: Re: wezwanie do zaplaty-abonament RTV
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia pon 29. września 2003 02:01 ktoś podpisujący się jako
    Robert Tomasik napisał(a):

    Jakbyś cytował, na co odpowiadasz, byłoby łatwiej.

    > No to jesteśmy w punkcie wyjścia, czyli przy książeczkach.

    Dlaczego? Przecież mówię, że jeśli obieram program z kablówki, to płacę
    kablówce. Jeśli z powietrza, to przelewem na konto TVP. Przelew może być
    przez pocztę, jeśli ktoś lubi, jak to typowy przelew.

    > W sumie, to
    > pewnie za dodatkową opłatą, jak byś został swoją książeczkę opłat w
    > kablówce, to może by i świadczyli usługę pt. wzięcie od Ciebie pieniędzy i
    > zaniesienie do okienka na poczcie.

    Nie, nie o to chodzi. Chodzi o to, że jeśli oglądam teraz TV4 to Polsat
    bierze za to kasę od kablówki, a kablówka ode mnie. Normalka. Podobnie
    kablówka może płacić TVP.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.