  • Data: 2004-09-27 18:17:14
    Temat: Re: wezwanie do sadu jako swiadek, wydzial karny
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a to ja mam jeszcze pytanie, zalozmy ze ktos juz raz byl (o jedna sprawe
    chodzi)
    zlozyl zeznania (dokladnie opisal przebieg zdarzen)zostalo wezwany
    ponownie
    i sedzia znow zadaje to samo pytanie czyli zeby opisac to samo, czy ja
    moge w tym momencie sie powolac
    na cos, odmowic? Wkoncu mowilem to juz a wszystko babka obok sedziego
    wszystko notowala wiec jest wszystko w papierach.
    Jest jakis art. ktory daje mi prawo odmowic w takim przypadku zeznan (nie
    w sensie odmowic bo mi sie nie chce ale
    dlatego ze juz mowilem i nie bede sie powtarzac)

    P.