  • Data: 2007-04-20 10:38:04
    Temat: Re: weksel/samochód służbowy
    Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Hej! To znowu ja:). Przyznam, że mnie trochę nastraszyliście...
    Naprawdę nie wiem, co robić. Gdy rozmawiam ze znajomymi, to większość
    twierdzi, że to normalna praktyka. Jeśli chodzi o ten samochód, to
    znam coraz więcej szczegółów, tzn. ma być GPS (czyli w przypadku
    kradzieży - chyba się odnajdzie?:) ), pracownik tej firmy mówił, że
    mieli już jeden przypadek "przywłaszczenia" (ponoć znaleźli ów
    pracownika i auto firmowe nad morzem).
    Firma wygląda na porządna - branża kosmetyczna (produkcja i sprzedaż
    kosmetyków "od stóp do głów" , istnieje od 1949, siedziba w Krakowie,
    zatrudnia ponoć 15 przedstawicieli. Zaproponowali mi okres próbny,
    potem umowa o pracę, jeśli chodzi o eksploatację auta - ma być karta
    (?), auto tylko do celów służbowych (nic strasznego - mam samochód w
    rodzinie i motocykl:) ).
    Biję się z myslami, ale nie mogę już wysiedzieć w domu. Poręczycielem
    ma być moja mama i tylko tego się boję, że wciągnę ją w jakieś
    niepotrzebne kłopoty.
    Dzięki jeszcze raz za poświęcony mi czas!
    Pozdrawiam serdecznie!

    --
    Ania..