  • Data: 2007-12-10 09:50:07
    Temat: Re: weksel i jego splata
    Od: Conik <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziekuje za odpowiedzi ...mam mniej wiecej jasnosc....ale jeszcze jedno
    pytanie...moze naswietle sytuacje w skrocie...

    mam weksel...sa ludzie ktorzy sie na wekslu podpisali i teraz chce
    odzyskac pieniadze.
    czy wystarczy ustnie poinformowac o tym "dluznika" czy za pomoca
    jakiegos pisma w stylu: do dnia takiego a takiego zadam uregulowania
    naleznosci z tytulu weksla itp?

    przepraszam za banalne byc moze pytania ale mam z tym pierwszy raz do
    czynienia i kompletnie nie wiem jak to rozegrac, zwlaszcza ze jednak
    zanosi sie na to ze obywatele beda zwlekac ze splata

    bede wdzieczny za wszelkie sugestie

    pozdrawiam
    Conik