  • Data: 2020-07-17 22:53:26
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2020 o 22:31, WS pisze:

    > W 99.99% przypadkow tak, wspolczesny ABS (nascie lat do tylu) dziala niezaleznie na
    kazde kolo, hamulcem nie da sie tak

    W moto akurat się da, a i tak jest dłużej.

    > ;) no wiec nie, kilka razy mialem ochote zalozyc wylacznik ABSu, np. nie radzi
    sobie na cienkiej warstwie sniegu, gdzie kola sie blokuja po lekkim przyhamowaniu i
    odpuszcza, a wystarczy sie "przebic" przez ten snieg do asfaltu i samochod hamuje na
    kilka razy krotszej odleglosci...

    No dobra - być może. Na standardowej nawierzchni będzie dłużej. Będą
    zablokowane koła i dupa - droga się wydłuża.

    --
    Shrek