  • Data: 2020-07-17 22:47:25
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, July 17, 2020 at 10:34:26 PM UTC+2, u2 wrote:
> [...]
    sniegiem, sam sie zdeaktywowal, wtedy hamowanie bylo prawie jak na suchym, po
    restarcie wrocilo do normy, czyli praktycznie brak hamowania...

    > taa, takie cuś na drodze publicznej to gwarantowane lądowanie w rowie

    Tylko raz udalo mi sie doprowadzic do takiej sytuacji ;) Jazda bokami po zasniezonym
    placyku... wracajac do domu bicie na kierownicy - niewywazone kola (przyklejony snieg
    od srodka felgi), wszystko "samo sie naprawilo/zniklo" po nocy w garazu ;)
    BTW Bawilem sie tez wyciagajc bezpiecznik ABSu i w sumie taki mialem plan na
    wylacznik - odciac mu zasilanie...

    Inna sytuacja gdzie ABS wymieka, to tralka przed swiatlami. W Krk autobusy "zwijaly"
    asfalt w miejscu czestego hamowanai, kilka razy mi sie tak udalo trafic... kola sie
    odrywaly/tracily czesc nacisku, wiec sie zatrzymywaly i ABS znow wylaczal
    hamowanie... tu juz nie testowalem bez ;) ale na 100% bez dzialal by lepeij, na moto
    (gdzie nie mam ABSu) nie bylo zadnego problemu. Amortyzatory, hamulce w 100%
    sprawne...