eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowarunkowo umorzyliRe: warunkowo umorzyli
  • X-Received: by 2002:a9d:429:: with SMTP id 38mr4064021otc.291.1594902856496; Thu, 16
    Jul 2020 05:34:16 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a9d:429:: with SMTP id 38mr4064021otc.291.1594902856496; Thu, 16
    Jul 2020 05:34:16 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!78.46.58.241.MISMATCH!weretis.net!
    feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATC
    H!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googleg
    roups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 16 Jul 2020 05:34:16 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5f104552$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=89.70.34.193;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 89.70.34.193
    References: <1...@4...net>
    <5f0722d6$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <d5y16vd2l9uc.1u1z6az7r9qrs$.dlg@40tude.net>
    <5f08b87e$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5f0ae7de$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <eqld38wdvhw2.19tna4utgqqq5$.dlg@40tude.net>
    <5f0cb0bd$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f0d6219$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f0daddb$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <1kywskct2kjpf.1hw9wuiiyq3te$.dlg@40tude.net>
    <5f0dcde4$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f1018fd$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f101a38$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f1029dd$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5f104552$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: warunkowo umorzyli
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Thu, 16 Jul 2020 12:34:16 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:799685
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thursday, July 16, 2020 at 2:17:24 PM UTC+2, Robert Tomasik wrote:

    , nalezy
    > > uwzglednic opor powietrza - np. przy malej masie i duzych
    > > predkosciach ma odczuwalne znaczenie (chocby motocykl hamujacy z
    > > ~200km/h)
    > >
    > Chyba nieodpowiednie podręczniki czytujesz.
    >
    > To o czym piszesz ma niewielkie znaczenie, albowiem przy hamowaniu
    > awaryjnym najczęściej dochodzi do zablokowania kół.

    a tam ;)
    opor powietrza na moto wrecz czuc, wystarczy poogladac wyscigi moto GP, dochodzac do
    zakretu podnosza sie nad owiewki... podobno moze to dolozyc opoznienie rzedu 0.5g
    (fakt, przy predkosciach mocno ponadprzepisowych)

    Co do zablokowania kol, to ABS w samochodach jest juz z 15 lat obowiazkowy, sporo
    (wiekszosc?) motocykli tez ma

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1