    Subject: Re: warunkowo umorzyli
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <rejoqh$9ap$1@gioia.aioe.org>
    <5f0d76bc$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 14 Jul 2020 17:52:49 +0200

    W dniu 14.07.2020 o 11:11, J.F. pisze:

    > ale skoro stanal bez powodu, to sie wlacza do ruchu i d*.

    Nie bez powodu, tylko z powodu debila wyprzedzającego na skrzyżowaniu.

    > No chyba, ze potraktowac kierowce SOP na swiatlach bez syreny jako
    > pirata, to bylo bylo "w celu unikniecia wypadku", czyli zatrzymanie
    > wynikajace z warunkow ruchu drogowego.

    A nie było - chciał skręcić, zobaczył, że ktoś go wyprzedza (a zobaczył
    bo się błyskało), to heblował, bo miał do wyboru albo pojechać prosto
    (gdzie jechać nie chciał), albo go przepuścić heblując, albo mieć to w
    dupie i jechać na kolizję. Wybral dobrze - żeby uniknąć kolizji
    heblował. Następny... następny nie błyskał, więc uznał, że to nie kretyn
    drogowy i pojechał w lewo. A jednak kretyn...

    > ale skad przekonanie, ze ten pierwszy w kolumnie go zepchnie z drogi w
    > razie niezatrzymania ? :-)

    Ja tam jak mam wątpliwości to się nie kopie z koniem. Może dlatego, że
    sporą część km nawijam na moto;)

    --
    Shrek