  • Data: 2005-03-05 17:35:25
    Temat: Re: warunki miejsca pracy?
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no to podyskutuj ze mną...
    > masz coś konkretnego do powiedzenia na temat mojego pytania?
    > może czytałeś przypadkiem znowelizowany Kodeks Pracy?
    > podaj temat dyskusji!
    > czekam!

    Taaaaaaaa mogę podyskutować z Tobą o czasie pracy w równoważnych systemach

    a może chciałbyś podyskutować wymienić poglądy w temacie właściwego sposobu
    potwierdzania obecności w pracy .....

    jesli te dwa tematy są Ci obce ... to może o ocenie ryzyka zawodowego i
    braku rozporządzenia w sprawie dadan i pomiarów czynnikow szkodliwych

    a moze chciałbyś w morde dostać ?????????

    wybór należy do Ciebie

    pozdrawiam
    fart