  • Data: 2009-07-30 20:15:48
    Temat: Re: warunki gwarancji w renault - czy to prawidłowe?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h4suir$4p9$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > W książce gwarancyjnej od renaulta (scenica - bo nie wiem jak jest w
    > innych) jest zapis:
    > "wszystkie naprawy oraz części montowane w ramach gwarancji renault
    > objęte są tą gwarancją aż do chwili jej wygaśnięcia"
    > Na tej podstawie serwis twierdzi, że na wymienioną część gwarancja nie
    > liczy się od nowa a trwa do końca gwarancji samochodu.
    > Czy nie powinno być tak że na naprawioną część jest liczona gwarancja od
    > nowa 24 miesiące (bo tyle trwa gwarancja na nowego scenica) ?
    To znowu ty?
    Nie, nie powinno. Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem sprzedawcy i jej
    warunki to jego oferta.
    Zresztą zapis jest jasny.
    Nic też nie przeszkadza w korzystaniu z obligatoryjnie obowiązujących zasad
    odpowiedzialności z tytułu niezgodności towaru z umową (albo rękojmi)
    zamiast z opcjonalnej gwarancji.

    --
    Jotte