  • Data: 2007-12-06 13:04:34
    Temat: Re: warto walczyc z notariuszem?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To o czym piszesz nie ma sensu. Jak notariusz mial dostarczyc odpis
    > ksiegi,
    > ktora nie zostala jeszcze zalozona? Zreszta, odpisy z kw wydaje sad, a nie
    > notariusz. Notariusz nie ma obowiazku niczego dostarczac bankom. To Ty
    > jestes strona umowy z bankiem, a nie on.

    chyba sie mylisz, niby skad sad ma wiedziec o tym ze jest nowa nieruchomosci
    dla ktorej trzeba zalozyc ksiege, lub ze zmienila ona wlascciela.
    To notariusz przesyla te informacje do sadu.

    Inna sprawa, ze na tym sie rola notariusza konczy. Ksiege wieczysta zaklada
    sad. A po odpis mozna isc samemu.

    Prawdopodobnie w tym przypadku notariusz nie przeslal papierow do sadu - nie
    wiem jakie sa na to terminy, ale u mnie w 2 przypadkach papiery od
    notariusza doceiraly do sadu po 2 dniach.