  • Data: 2011-07-13 04:06:53
    Temat: Re: wadliwy zakupiony towar
    Od: "adi" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Doboru czego? Czy to jest wada, która nie była znana przed zakupem?
    >
    > Jeśli tak, to reklamujesz z tytułu niezgodności z umową - odsyłasz bramę i
    > żądasz wymiany na poprawną.

    Chodzi o elementu prowadzące bramy jako Iz są za krótkie nie da się
    zmontować całego prowadzenia bramy mocowanego do sufitu.
    Odesłać jej nie mogę bo panele są zamontowane na ścianie a jak je zdejmę to
    dom będzie otwarty :)
    Wymiany elementów żądam cały czas ale bezskutecznie, reklamacja pisemna
    podejrzewam że nic tu nie zmieni, chyba że są jakieś formy których nie znam