eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy komputer i DG jednoosobowaRe: wadliwy komputer i DG jednoosobowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: donwito <q...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wadliwy komputer i DG jednoosobowa
    Date: Mon, 1 Jan 2007 23:15:21 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <20070101231521.5366d06e@dwlap>
    References: <147wnp7i3lr55$.16uw3nzbnm20$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: donwito.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1167689721 10816 82.210.169.218 (1 Jan 2007 22:15:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Jan 2007 22:15:21 +0000 (UTC)
    X-Sender: ucnMJjJDdeEa6kevbSKLB3uFOY2rtxq9
    X-Newsreader: Sylpheed-Claws 2.5.0-rc3 (GTK+ 2.10.6; i486-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:436529
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 1 Jan 2007 18:37:33 +0100
    akala <a...@a...com> napisał(a):

    > Mój znajomy prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Niezbędny
    > mu jest "laptop" który zakupił 3 miesiące temu no i niestety dzisiaj
    > już mu padł ,a jutro ma spotkanie z klientem. Wybiera się jutro rano
    > do sklepu w którym kupił tego "laptopa" ,na rozmowę .Jak sądzicie od
    > czego zacząć "dyskusję " w sklepie by problem załatwili szybko i
    > skutecznie. Nadmieniam ,że brak komputera może mieć znaczący ujemny
    > wpływ na zarobki mojego znajomego .Zaznaczam ,że "laptop" jest
    > zakupiony na "firmę"

    Aristo, Acer, Asus, Apple, Fujitsu-Siemens, HP, Lenovo, LG i Toshiba
    mają na 100% gwarancję producenta i na 101% załatwienie sprawy przez
    producenta potrwa krócej niż przez sklep, a ponadto, jeśli laptop był
    z wyższej półki, to obejdzie się bez wychodzenia z domu (gwarancja
    door to door). Jeśli był naprawdę z wyższej półki, czyli także od
    dobrego producenta, to naprawa nie potrwa dłużej niż 5 dni z
    dostawą w obie strony włącznie. Nie wiem, jakiego producenta laptopa
    musiałby kupić Twój znajomy, żeby bardziej opłacało mu się dyskutować
    o przepisach ze sprzedawcą niż po prostu skorzystać z gwarancji
    producenta.

    pozdr,
    w.
    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1