  • Data: 2005-06-04 07:39:28
    Temat: Re: wadliwe wypowiedzenie
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czupurek napisał(a):

    > Tak, ale skoro jest wadliwe, to czy :
    >
    > 1. Nie odwoływać się od niego w ciągu 7 dni, zostawić, jak jest i 1.07 osoba
    > ta jest pracownikiem, który nie jest w okresie wypowiedzenia i jako taki od
    > 1.07 moze iść na zwolnienie.

    ??? czytać nie umiesz? Przecież w wypowiedzeniu jest mowa że
    wypowiedzenie biegnie od 1 lipca 2005. A na zwolnienie można iśc i w
    okresie wypowiedzenia.

    > 2. Odwołać się do pracodawcy wskazując brak konkretnej przyczyny i pomyłkę w
    > dacie i wówczas przerywa się (???) bieg terminu wypowiedzenia?

    Nie przerywa ani biegu wypowiedzenia, ani terminu do wniesienia ppowództwa.

    > Bo zakładam (operając się na wadliwości wypowiedzenia), że 1.07 pracownik
    > nie jest pracownikiem, któremu biegnie okres wypowiedzenia...

    Źle zakładasz. Choćby wypowiedzenie było wadliwe nie wiem jak to i tak
    jest skuteczne, jeśli się od niego nie odwołasz.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam