  • Data: 2008-10-01 15:10:21
    Temat: Re: wadliwe okna a koszt ich wymiany
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Sep 2008, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail s...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > wydaje mi sie ze odpowiada.

    Moje wątpliwosci wzbudza zdanie które wyciąłeś:
    +++
    Niestety jedynym sposobem wydostania okien jest wyciagniecie ich
    na zewnatrz wraz z roletami, przez co zostanie uszkodzona elewacja
    zewnetrzna.
    ---

    Dlaczego firma która *wyprodukowała okna* (wadliwe, przyznajmy)
    ma ponosić odpowiedzialność za "dalsze szkody" spowodowane de
    facto przez kogoś, kto je TAK ZAMONTOWAŁ (lub zgodził się
    zamontować)?

    pzdr, Gotfryd