  • Data: 2007-08-23 19:59:37
    Temat: Re: w sprawie rekrutacji na stanowisko
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:d64eb52b0d9cf3aebce39fdd0282e254@news.home.net.
    pl Kit
    <k...@d...plwywal.to> pisze:

    > Rozmowa kwalifikacyjna.
    > Wchodzi pierwszy kandydat i pada pytanie:
    > - ile to jest dwa razy dwa?
    > - trzy!
    > - dziekujemy, odezwiemy sie do pana w stosownym czasie
    > Wchodzi drugi kandydat, rekrutujacy zadaje to samo pytanie.
    > - cztery!
    > Wchodzi trzeci, po raz kolejny pada to samo pytanie.
    > - aaa... to zalezy ile pan chcialby, aby to bylo.
    > - inteligentne podejscie, oddzwonimy do pana.

    To ja dorzucę czwartego kandydata:
    - ile jest 2*2?
    - o, przepraszam, nie chcę pracować z debilami, do widzenia.

    > Kto dostal prace?
    > Szwagier.
    No i trudno. Jak się wchodzi do kibla na zasyfionej stacji kolejowej w
    Dupkach Niższych to należy się liczyc z tym, że będzie śmierdziało.

    > A jezeli chodzi o prace w instytucjach panstwowych to nie wiem dlaczego
    > ciagle istnieje przekonanie ze praca tam jest taka piekna i ze zbija sie
    > kokosy. Z tego co mi wiadomo obowiazujaca jest tzw.'siatka plac' co
    > zamyka mozliwosci podwyzki,
    Nie zawsze i niekoniecznie.

    > a prawda jest taka (co opisywalo juz kilka
    > gazet, a i w TV mowione bylo) ze pensje sa mizerne bez szansy na awans
    > i rozwoj.
    A niby czemu rozwój ma zależeć od pracy. Rozwijać sie można nawet będąc
    bezrobotnym.

    > Zgodze sie ze sa niewatpliwie plusy w postaci przestrzegania
    > czasu pracy, wynagrodzenie dokladnie na czas, bez opoznien
    To można wszędzie wymusić. KP nie działa różnie w zalezności od formy
    własności pracodawcy.

    > czy trzynastki.
    Trzynastki są.

    > Skladac papiery do US bede na starosc kiedy zabraknie
    > mi kilka lat do emerytury. Spokojnie, ale ja bym nie wytrzymal.
    Widocznie praca zawodowa zajmuje zbyt wiele miejsca w twoim życiu.
    Nie żyje się by pracować, lecz pracuje by żyć.

    --
    Jotte