    From: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: w sprawie publicznej
    Date: Wed, 4 Jan 2012 22:04:17 +0100

    "Dariusz Radomski" <d...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:je2ba7$u1v$1@news.mm.pl...
    > Szanowni Panstwo,
    >
    > Prosze o wskazowki jak powinno sie zachowac w nastepujacej bulwersujacej
    > sprawie wiele kobiet, w tym kobiet niepelnosprawnych.
    > Od jakiegos czasu docieraja do mnie sygnaly, ze w Internecie pojawiaja sie
    > wypowiedzi medyczne, ktora podszywa sie pod doktora nauk medycznych.

    Ten fragment proszę jeszcze raz - po polsku. I nie chodzi mi o interpunkcję,
    ani brak polskich znaków.

> [...]
    >reprodukcyjnego kobiet, zacheca kobiety niepelnosprawne do rozwiazlosci
    >seksualnej, podajac sie rzekoma za wspoltworce rehabilitacji seksualnej.
    >Nigdy nie spotkalam takiego terminu. Ostatnio kolezanka twierdzila ze
    >opowiadal o jakis elektrodach, ktore przyklada do brzucha badajac rzekomo
    >aktywnosc macicy.
    > Osoba ta twierdzi ze jest doktorem nauk medycznych, ale z innych zrodel
    > wiem ze jest to czlowiek omaajcy glebokistopien porazenia mozgowego.
    > Podobno nie skonczyl medycyny, bo nie ma go na liscie w bazie lekarzy.
    > Zwracam sie glownie do prawnikow z pytaniami

    Najpierw należałoby sięzwrócić do jakiegoś nauczyciela podstaw języka
    polskiego, aby twój bełkot można było zrozumieć.

    > 1) czy osoba, ktora nie skonczyla medycyny moze byc dr n med??????
    TAK

    > 2) Wiadomo ze osoby z porazeniem mozgwym maja tez deficyty intelektualne,
    > problemy z mysleniem abstrakcyjnym. Czy taka osoba moze uzyskac tytul
    > doktora nauk medycznych? Czy to nie jest ABSURD jakis?

    Oczywiście, że brednie które wypisujesz są ABSURDEM!

    > 3) Czy jest mozliwe aby czlowiek bez wyksztalcenia medycznego prowadzil
    > jakies badania naukowe zwazane z medycyna? Czy jest to zlamanie prawa?

    TAK

    > 4) Czy jest mozliwe, aby taka osoba z takim stopniem kalectwea
    > samodzielnie pisala artykuly medyczne i wypowiadala sie publicznie na
    > temat seksologii i seksualnosci innych? Czy to nie narusza prawa?

    Jakiego kalectwa? Na razie to piszesz, że o czymś tam słyszałaś - wiesz
    dokładnie w którym kościele dzwonili?

    > 5) Czy sa jakies podstawy prawne aby ukrocic dotychczasowa aktywnosc tej
    > osoby m inn w srodowisku osob niepelnosprawnych? Jego wypowiedzi moga
    > naprawde komus bardzo zaszkodzic, bo jesli ktos posluguje sie nielegalnym
    > tytuem dr n med - jest odbierany jako "expert".

    Uważasz, że niepełnosprawni nie mają prawa do seksu? A może pójdziesz
    dalej - zechcesz poddać je eutanazji? Jeden już taki był....

    > Ku przestrode innych dodam, ze chodzi o Darka Radomskiego, bardzo
    > niesympatycznego czlowieka, ktory potrafi wykorzystywac niewiedze
    > innych,glownie nieswiadomych niepelnosprawnych dla wlasnych celow...

    A za to to już cię można pociągnąć do odpowiedzialności karnej....

    > Do kogo powinno sie zglosic takie zachowanie?

    Do ojca Rydzyka?