  • Data: 2010-11-05 09:19:09
    Temat: Re: w sprawie ochrony wizerunku na fotografii
    Od: grzessiek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.11.2010 10:05, s...@a...pl pisze:

    > Którą twarz masz na myśli? Mam dziwne wrażenie, że uważasz się za pempek
    > świata i że każdy ciebie zna.

    nie chodzi o to ze mnie ktos zna czy nie, tylko o to ze nie chce
    pozwolic by moja twarz byla wykorzystywana bez mojej zgody i wiedzy.

    jezeli istnieje sensowna forma walki z takimi praktykami to z
    przyjemnoscia z niej skorzystam, jezeli nie to trudno.

    bede wdzieczny za bardziej konstruktywne uwagi.

    pozdrawiam, g.