  • Data: 2010-11-05 10:48:22
    Temat: Re: w sprawie ochrony wizerunku na fotografii
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie chodzi o to ze mnie ktos zna czy nie, tylko o to ze nie chce
    > pozwolic by moja twarz byla wykorzystywana bez mojej zgody i wiedzy.

    Aby to osiagnąc, trzeba zamknąć się w domu, zabić deskami okna i się nigdy do
    nich nie zbliżać. A i to niewykluczone, że jak ktoś z twego domu zrobi zdjęcie,
    to gdzieś tam 10px twarz się pojawi.

    Czy po wycięciu Twojej twarzy charakter zdjęcia, sposób jego odbioru, zmienią
    się? Nie? To nikt twojej trwarzy nei wykorzystuje. Jesteś tylko tłem.