  • Data: 2008-04-17 20:26:12
    Temat: Re: w dokumentach 1 łazienka, faktycznie dodatkowo wc
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tamara_k" <t...@p...onet.pl> napisał

    > Dkla mnie to nieco dziwne jak upujesz auto to też może być co innego
    > w papierach?
    > I tak trzeba to kiedyś wyprostować,a jesli wyjdzie przy czyms niemiłym
    no np > ktos w poblizu zatruje sie czdem,albi jakis inny wypadek to
    odpowiedzialnosc > moze byc duzo wieksza niz koszt doprowadzenia do
    poprzedniego stanu.

    W opisanym przeze mnie przypaku przebudowa była robiona na podstawie
    profesjonalnego projektu zgłoszonego w starostwie, instalacje gazowe
    też były robione lege artis. Chodzi *tylko* o to, że obecny opis
    mieszkania (liczba i funkcja izb) nie odpowiada temu co było
    w poprzednich umowach i jest w KW.