    From: "tamara_k" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: w dokumentach 1 łazienka, faktycznie dodatkowo wc
    Date: Thu, 17 Apr 2008 22:14:49 +0200

    wiadomości news:fu88ip$hon$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Wiktor" <...@...pl> napisał

    > Podłączę się z podobnym tematem. W chwili kupna mieszkanie opisane
    > było jako "pokój + kuchnia". Nowy właściciel przeprowadził remont,
    > w wyniku którego mieszkanie obecnie ma postać "pokój + garderoba +
    > kuchnia + łazienka + przedpokój". Obrys mieszkania się nie zmienił
    > ale liczba i funkcja pomuieszczeń jak widać nie przypomina tego co
    > było poprzednio. Powierzchnia użytkowa też pewnie jest inna bo jej
    > część zniknęła pod dobudowanymi ściankami działowymi.
    > Czy trzeba/warto prostować to w KW?

    Dkla mnie to nieco dziwne jak upujesz auto to też może być co innego w
    papierach?
    I tak trzeba to kiedyś wyprostować,a jesli wyjdzie przy czyms niemiłym no np
    ktos w poblizu zatruje sie czdem,albi jakis inny wypadek to odpowiedzialnosc
    moze byc duzo wieksza niz koszt doprowadzenia do poprzedniego stanu.
    Uważam ze stam prawny mieszkania musi byc czysty... no chyba ze cena ponizej
    50% wtedy ryzyko sie pewnie opłaca