  • 1. Data: 2004-11-08 12:55:50
    Temat: Re: uzywany samochód a rękojmia
    Od: " Shreek" <p...@M...onet.pl>

    Uzytkownik "maro" <n...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:svpuo0hh7q22fdose025dkotapguanjc07@4ax.com...

    > teraz pytanie: czy jest rekojmia albo gwarancja bo wpakowalem kase,
    > splukalem sie i teraz jeszcze wydatek. auto miesiaca nie bylo u mnie,
    > zrobilem niecaly tysiac i remont skrzyni. nie ma to zwiazku z
    > prowadzona dzialalnoscia bo zadnej nie prowadze

    Moim zdaniem, kupujac uzywany samochód, ponosisz ryzyko, ze cos za chwile
    sie zepsuje.
    Jezeli nie udowodnisz, ze np ta skrzynia biegów psula sie przed sprzedaza i
    zostala prowizorycznie naprawiona to nic nie wskurasz.
    Tak wiec jesli ta awaria skrzyni wynikala z jej normalnej eksploatacji (w
    koncu musiala sie zepsuc) to mozesz sie cieszyc, ze gosc ci ja za darmo
    wymieni a ty pokryjesz tylko koszt materialu.

    Niestety Twój samochód ma juz 13 lat, w ciagu najblizszego roku mozesz
    wymienic prawie wszystko (jak bedziesz mial pecha).

    --
    Miroslaw P.
    GG 1119311