  • 1. Data: 2004-11-08 12:11:41
    Temat: DV-2006
    Od: "Viktoria" <d...@p...fm>

    Witam
    poszukuję polskiej instrukcji do wypełnienia formularza zgłoszeniowego do
    loterii wizowej na "zieloną kartę" - na stronie ambasady jeszcze nie ma
    (czyt. nie mogę znaleźć) - takiej jaka była w ubiegłym roku. Jeśli ktoś
    zainteresowany już ma proszę o pomoc i wskazówkę.
    Pozdrawiam
    Dorota

  • 2. Data: 2004-11-08 12:49:58
    Temat: Re: DV-2006
    Od: slawol <s...@o...pl>

    Viktoria wyrzeźbił:

> [...]
    > (czyt. nie mogę znaleźć) - takiej jaka była w ubiegłym roku. Jeśli ktoś
    > zainteresowany już ma proszę o pomoc i wskazówkę.

    1. NTG !
    2. Chcesz wyjechać naucz się języka (przyda się)
    3. Może tutaj coś znajdziesz:
    http://dvprogram.pl/instrukcje_info.html

  • 3. Data: 2004-11-08 12:53:34
    Od: slawol <s...@o...pl>

    Viktoria wyrzeźbił:

> [...]
    > (czyt. nie mogę znaleźć) - takiej jaka była w ubiegłym roku. Jeśli ktoś
    > zainteresowany już ma proszę o pomoc i wskazówkę.

    1. NTG !
    (grupa związana z twoim pytaniem to: alt.pl.usa-loteria)

  • 4. Data: 2004-11-08 14:19:42
    Od: "grzessiek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > (czyt. nie mogę znaleźć) - takiej jaka była w ubiegłym roku. Jeśli ktoś
    > zainteresowany już ma proszę o pomoc i wskazówkę.

    www.loteriawizowausa.pl
    www.wizy.pl

    pozdrawiam, grzessiek