  • Data: 2012-04-24 23:25:12
    Temat: Re: uzywanie internetu bez umowy..
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jn6r2o$tg0$1@news.task.gda.pl...

    > hm...
    >
    > czy oni kogoś oszukali, okłamali, wprowadzili w błąd w celu uzyskania
    > dostepu. Podpieli kabel doiściany i okazało sie, że jest internet. Milei
    > prawo przypuszczać że moze w tym domu jest internet dla każdego.
    W tej gałęzi nie odnosiłem się do tego konkretnego wypadku, tylko do
    możlwiości wyłudzenia usługi w ogóle. W innej gałęzi odniosłem się do
    szczególnego wypadku. I faktycznie, jeśli nie da sie dowieść, ze wiedzieli,
    ze to płatna usługa, to nie mamy tu czynu zabronionego, choć na drodze
    cywilnej można a dochodzić opłaty pod warunkami przeze mnie wczesniej
    opisanymi.