  • Data: 2007-06-19 13:07:14
    Temat: Re: uzyczenie samochodu a gps
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wiola Pikorska napisał(a) :
    > Mam pytanie, jak w temacie :

    W Twoim temacie nie ma pytania.

    > Jesli firma podpisala z pracownikiem umowe na uzyczenie samochodu prywatnego
    > do celow sluzbowych, to czy pracodawca moze (bez zgody pracownika czyli
    > wlasciciela samochodu ) zalozyc w jego samochodze gps ?

    Włamie się do samochodu?

    > Pracodawca trwierdzi ze skoro placi za uzyczenie, to ma prawo zalozyc gps,
    > bo chce wiedziec co robi pracownik w godzinach pracy.
    > Czy ma racje ?

    Nie wiem. Pewnie ma prawo. W godzinach pracy. Wobec tego
    umieszczasz w łatwo dostępnym miejscu wyłącznik zasilania GPS-a.
    Przyjeżdżasz do pracy na 8:00, to pod budynkiem włączasz
    zasilanie. Kończysz o 16:00 i o tej wyłączasz. Nie widzę powodu
    dla którego pracodawca miałby wiedzieć gdzie spędziłaś ostatnią
    noc i dokąd jedziesz spędzić następną :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B