    From: "Balwanek" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uzyczenie mieszkania
    Date: Tue, 18 Nov 2003 14:21:06 +0100

    > W każdym razie, skoro już teraz powstał problem, to ja bym udokumentował
    > stan mieszkania po wyprowadzce. Nawet zdjęcia zrobił.

    Mam wlasnie jeszcze jedno pytanie w jaki sposob mozna udokumentowac
    poprawnie stan mieszkania, tzn czy potrzebny jest podpis wlasciciela na
    takim dokumencie. Jesli nie bedzie chcial podpisac to przeciez nie bede sila
    na nim tego wymagac. Moze wystarczy podpis jakiejs osoby. Mieszka ze mna
    dwoch policjantow, z ktorych jeden jest dzielnicowym na tym osiedlu. Moze
    ich podpisy beda wystarczajace.

    Pozdrawiam Piotr