eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Robert Grabowski <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uzupełnienie
    Date: Wed, 13 Jul 2005 15:41:37 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <db35l0$gr0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <db34ha$6h9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ro54.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121262048 17248 80.55.66.54 (13 Jul 2005 13:40:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jul 2005 13:40:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (X11/20050317)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <db34ha$6h9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:312465
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Grabowski wrote:
    [...]

    > W między czasie zadzwoniłem do sprzedawcy. Sprzedawca poinformował
    > mnie, że przesyłkę ubezpieczył, dobrze towar zabezpieczył i oznaczył. Z
    > tym się zgadzam, bo faktycznie było to zrobione dobrze. Jednocześnie
    > zasugerował, że powinnienem we własnym zakresie dochodzić zwrotu
    > pieniędzy od firmy kurierskiej tym bardziej, że przesyłka była uszkodzona.
    >

    Sorki, ubezpieczona, a nie uszkodzona. Boję się, że jeżeli sama przesyłka nie była
    uszkodzona
    (karton wyglądał znośnie) ubezpieczyciel może powiedzieć, że zlew był uszkodzony
    jeszcze przed
    wysłaniem i nie zwróci mi pieniędzy.

    pozdrawiam
    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1