eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie internetowymRe: Zwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie internetowym
  • Data: 2005-07-13 13:59:36
    Temat: Re: Zwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie internetowym
    Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    /Andrzej Lawa wrote:
    > Robert Grabowski wrote:

    >
    > Zasadniczo 544KC mówi, że towar jest wydany (o ile nie ustalono inaczej)
    > w chwili dostarczenia przewoźnikowi, a wg. 548KC w tym momencie
    > wszystkie korzyści i 'bóle głowy' przechodzą na kupującego - czyli
    > odszkodowanie przewoźnik powinen zapłacić bezpośrednio Tobie.
    >

    Dzięki za wyjaśnienie. Ale czy wziąłeś pod uwagę, że był to zakup nie w siedzibie
    sprzedawcy?

    Tylko, że przewoźnik towaru nie widział. Przesyłka dotarła bez śladów uzkodzenia. W
    takim wypadku
    kto jest winien, że zlew jest uszkodzony? Żeby się na koniec nie okazało, że to ja
    dostanę po
    żebrach i nie będę miał ani pieniędzy, ani zlewu.

    > I powinien je wypłacić bez dyskusji i od ręki - w końcu kasę za
    > ubezpieczenie zainkasował.
    >
    > W razie odmowy zrób awanturę i zagroź opublikowaniem informacji, jaka to
    > firma kurierska bierze kasę na ubezpieczenie przesyłki, a potem nie chce
    > tego ubezpieczenia realizować - może to ich zmobilizuje.
    >
    > PS: ponoć zdrobnienia 'pieniążki' używają wyłącznie bardzo pazerne osoby
    > ;-P
    >

    Chodzi o 799 zł. W takim wypadku też byś był pazerny :)

    pozdrawiam
    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1