  • Data: 2011-11-24 08:28:30
    Temat: Re: uzasadnienie wyroku
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jai8o8$d9a$2@inews.gazeta.pl...

    > Nie wprowadzaj w błąd. W Polsce są tylko dwie instancje.

    Mozliwa jest kasacja w trzeciej instancji. Jeżeli drugą jest SO to trzecią
    SA. Kasacja jest trudna do przeprowadzenia ale możliwa również w Polsce.
    Moim zdaniem jak to pisałam, adwokata trzeba mieć koniecznie w drugiej
    instancji czyli przed SO. To że prawo tego nie wymaga, pomaga temu prawu
    wymierzać niesprawiedliwe wyroki. Bo co możesz zrobić bez adwokata? Ukłonić
    sie i powiedzieć dziękuję.

    pozdr