  • Data: 2009-02-25 23:50:01
    Temat: Re: uwaga na system ratalny GE Money Bank
    Od: "mariuszmo" <k...@n...spamowi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:go4kem$hrf$1@inews.gazeta.pl...

    > pamiętaj, że kto mieciem wojuje ten od miecia ginie.
    > A ty się akurat ze scyzorykiem wybierasz na średniowieczny miecz.

    Pamietaj, że nikt nie zabroni mi wyrażać opini o danym produkcie dostępnym w
    ofercie publicznej na rynku
    lub skierować pism do odpowiednich instytucji.
    rozumiem skąd co się wzięło po kolei, zrozumiałem też po tej nauczce, że ten
    "bank" ten żyje z nieuwagi klientów
    i dorabia sobie sporą kasę sprytnie skonstruowanym systemem kar, gdzie
    ryzyko wpadniecia w taką pułapkę
    jest bardzo ale to bardzo prawdopodobne. Jeśli zdecyduje się poinformować o
    tym ewentualnych przyszłych konsumentów
    wyrazam tylko swoją opinię o danym produkcie dostępnym na rynku, moje prawo,
    jak zauważyłeś zapewne
    pismo zawierało dość sporo ironii.
    Zdefiniuj pojecie lichwy? Przy obecnej ustawie limitującej dopuszczalne
    oprocentowanie jak sam napisałeś lichwiarz też musi
    ukrywać swoje dodatkowe dochody w różnych opłatach więc tu definicji jest
    tysiące.
    Zresztą co zyskałby bank podając mnie do sądu? zapewne tylko strzał w swoje
    kolano bo sprawa dopiero wtedy by została nagłośniona