  • Data: 2003-08-28 12:29:31
    Temat: Re: uwaga na firme SPEEDEX !!!!
    Od: "Artur Zalewski" <a...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Kwiecien" <m...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bijc2u$sji$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > http://www.motocykle.pl/news/news.php?id=277

    Wiem, ze to i tak nie na temat, ale sobie napisze.
    W regulaminie maja:

    [...]
    4. Każda przesyłka, poza wag? rzeczywist?, posiada również wagę gabarytow?
    obliczan? według wzoru: SZEROKO|Ć X DŁUGO|Ć X WYSOKO|Ć (w cm)
    6000 Przy wycenie usługi, pod uwagę bierze się zawsze wagę wyższ? przesyłki.
    [...]

    No i zgupialem. Jak mamy paczuszke 10cm x 10cm x 10cm = 1000, To ten wynik
    mam porownywac z waga rzeczywista? Skasuja mnie jak za 1 tone. Juz
    nie zwracajac uwagi ze cm3 bez jakiegos przelicznika ni jak maja sie do kg.
    A jako jednostke wagi wszedzie uzywaja kg - dlatego jej sie trzymam.

    pozdrawiam