eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesyłkaRe: uszkodzona przesyłka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uszkodzona przesyłka
    Date: Thu, 11 Jun 2009 14:47:27 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <1...@k...net>
    References: <h0qoa0$17f$1@inews.gazeta.pl> <h0qtia$ma6$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-93-98.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1244724447 11333 83.238.93.98 (11 Jun 2009 12:47:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Jun 2009 12:47:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:592936
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 11 Jun 2009 14:33:13 +0200, kuba napisał(a):

    > Z chwilą wydania rzeczy przewoźnikowi przez sprzedawcę przechodzi na
    > Ciebie ryzyko przypadkowego uszkodzenia rzeczy.

    A tak hipotetycznie - załóżmy że klient otrzymał taki uszkodzony towar i
    zamiast reklamować u przewoźnika odsyła go w ciągu 10 dni sprzedawcy.
    Teoretycznie ponosi wtedy tylko koszty przesyłki, natomiast ma spokój z
    reklamacją, bo wiadomo że u nas to zawsze są z tym problemy i zabiera to
    często dużo czasu.
    Tym sposobem sprzedawca może też rościć od przewoźnika rekompensaty, a jemu
    jako instytucji może być łatwiej to logistycznie opanować.
    Problem tylko w odpowiednim opakowaniu towaru, żeby nie było od razu widać
    wgniecenia ;]


    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1