  • Data: 2009-10-22 06:40:26
    Temat: Re: uszkodziłem auto w wyniku błędnego oznaczenia
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo ma obowiązek ocenić, czy się zmieści. Znak mógł go wprowadzić w błąd.

    Jak każdy inny :-). Jak ma ocenić czy się zmieści? Wozić metrówkę? Auto nie
    ma tak zajebistej rozszerzalności cieplnej że w wyniku tarcia powietrza
    "urośnie" o 10 czy 20 cm. Znak jest właśnie po to, żeby kierowca, znając
    wysokość swojego auta wiedział czy może jechać czy nie. Inaczej jaki sens w
    ogóle stawiać takie znaki?
    Sądziłem się niedawno z Wartą o zalanie silnika. Prawnik Warty też sugerował
    że "powinniśmy sprawdzić głębokość kałuży zanim wjechaliśmy w nią". Nie wiem
    czy ja śmiałem się głośniej czy sędzia ;-))). Warta przejebała na całej
    linii...