    From: Otto Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: urzednik
    Date: Sat, 19 Mar 2005 15:39:40 +0100

    Beniamin napisał(a):

    > [...]
    >

    > To ja Ci podrzuce jeszcze trochę takich doniesień. Na moim osiedlu jest z10
    > kiosków. I zauważyłem, że rano pracuje w każdym z nich tylko jedna osoba. Co
    > więcej, w sklepiku z pieczywem, który mam pod nosem także pracuje tylko
    > jedna osoba na raz. Bezprawie, po prostu bezprawie. A co będzie jak kioskarz
    > zasłabnie? Albo sklepikarza napadną? Że już nie wspomnę o pani w budce z
    > zapiekankami i o panu w kantorze :P

    A co wtedy jak w budcie będzie dwóch pracowników i jeden napadnie na
    drugiego? POtrzebny jest trzeci pracownik by ich pilnował. No ale jak
    dwaj postanowią pobic trzeciego, to potrzebny jest czwarty pracownik,
    żeby wyrównać szanse, zeby było co najmniej dwóch na dwóch, no ale jak
    tych trzech postanowi pobic tego jednego...

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis