  • Data: 2004-09-10 20:22:08
    Temat: Re: urlpo okolicznosciowy
    Od: "AdamF" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest w wyjaśnieniach
    w przepisach nie ma -wyjaśnienia to mogą być

    > Na pewno będą, myślę, że nie dostanie.

    zapomniałaś o pewnej analalogi do sytuacji gdy podczas urlopu pracownik
    zachoruje - mówiąc prosto: urlop mu się nie marnuje w tym czasie; Tu to nie
    jest planowanie urlopu okolicznościowego i dowolne jego przesuwanie.
    Pracownik wykorzystuje go w w najbliższym mozliwym okresie po powrocie do
    zdrowia po chorobie.
    W praktyce uważam, że pracodawcy są zazwyczaj wyrozumiali i można się umówić
    na termin wykorzystania w ramach wspólnego consensusu nawet już dużo po
    terminie gdy nawet brak jakiegokolwiek uzasadnienia takiego przesunięcia w
    czasie. Mam koleżankę która podzieliła sobie taki urlop po jednym dniu na
    dwa miesiące. IMHO w tym jednak wypadku nie ma podstaw do umożenia urlopu.

    AdamF