  • Data: 2004-09-10 14:21:43
    Temat: Re: urlpo okolicznosciowy
    Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 06 Sep 2004 15:28:14 GMT, na pl.soc.prawo, AdamF napisał(a):
    > W przepisach pp nigdzie nie ma nic o terminie wykorzystania tego urlopu -

    Jest w wyjaśnieniach - to nie jest urlop który możesz planować, a tym samym
    dowolnie sobie przesuwać jego termin/ np.czyjaś śmierć/ tylko wolne na daną
    okoliczność . Formalności załatwia się do 2 dni przed lub po zdarzeniu.
    Jest wyjątek - to odebranie dziecka ze szpitala po urodzeniu- na podstawie
    wypisu.

    > (?) ale po powrocie z L4 nie powinno być problemów z wykorzystaniem.
    Na pewno będą, myślę, że nie dostanie.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)