  • Data: 2003-12-17 15:37:22
    Temat: Re: urlopy szkoleniowe
    Od: "m" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niemożliwe. W styczniu nie starczy dni. 31 - 4 niedziele to już 27. A jeszcze
    1 stycznia wolny.

    chcesz łopatologicznie - wiec masz. pracownik chce wykorzystac 28 dni urlopu
    szkoleniowego poczawszy od 6 stycznia 2004 roku. policz sobie 28 dni, bo mnie
    sie nie chce, a moze nie potrafie.

    > Poza tym 28 dni przysługuje na udział w obowiązkowych zajęciach oraz
    > przygotowanie się i przystąpienie do obowiązkowych egzaminów - jest to urlop
    > celowy. Na napisanie pracy i przygotowanie się i przystąpienie do egzaminu
    masz
    > 21 dni w ostatnim semestrze.

    > Wcale sie nie dziwię. Może trochę umiaru ?

    hola, hola mosci Panie. a z czego ten umiar pracownika ma wynikac? pracownikowi
    przysluguje prawo do 28 dni - wiec che je wykorzystac. na co moze powolac sie
    pracodawca nie dajac mu tego urlopu? znajdz mi jakakolwiek podsatwe prawna
    Twego rozumowania.

    > formalnie Ty. Lecz pracodawca zawsze musi wyrazić zgodę na Twój urlop, jeżeli
    > tego nie zrobi to nie pójdziesz na urlop -  proste.

    no dobrze - pracodawca nie wyraza zgody na ten urlop. na jakiej podstawie? jaki
    przepis nie zezwala mu na wyrazenie zgody na urlop szkoleniowy, skoro przez 4
    lata zezwalal?

    > A urlop szkoleniowy
    > przysługuje w danym roku akademickim i nie przechodzi.

    proste i jasne.

    > zależy

    i znowu zapytam Cie o podstawe prawna. z jakiego przepisu wynika ze urlop
    zalezy np od tego czy zjazdy odbywaja sie tylko w dni wolne od pracy lub w dni
    powszednie?

    m.