  • Data: 2005-01-03 00:18:25
    Temat: Re: urlop macierzyński
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Makakis" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > lutego.
    > np. 30
    > czy ktoś
    > urlopem
    >
    > Jeżeli lekarz wystawi zwolnienie lekarskie, to żona otrzyma
    > wynagrodzenie chorobowe lub zasiłek chorobowy za cały okres zwolnienia
    > przypadający przed porodem. Jednak na ostatnie 2 tygodnie przed
    > planowanym terminem porodu lekarze raczej nie wystawiają już
    > zwolnienia tylko proponują urlop macierzyński i zasiłek macierzyński
> [...]

    Też o tym słyszałem.
    Pytanie mam takie - CO ZROBIĆ, jeśli lekarz NIE CHCE wypisać L-4 (a są ku temu
    podstawy - jakieś tam), tylko na siłę chce wysłać kobietę na urlop macierzyńki
    2 tygodnie przed porodem i zasłania się ZUSem??
    Nie chcę z żoną tracić 2 tygodni urlopu macierzyńskiego a z drugiej strony z
    lekarzem prowadzącym się kłócić - też niespecjalnie:(
    Poradźcie... proszę:)