  • Data: 2002-10-24 13:31:20
    Temat: Re: urlop
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Thu, 24 Oct 2002 11:37:50 +0200, "Hubert Grzegorzewski"
    <t...@w...p> zakodował:

    >Co do pierwszego nie jestem pewien, wiec nie zabiore glosu, ale co ma zmiana
    >pracy do wymiaru urlopu? Chyba liczy sie okres pracy _w_ogole_ a nie u
    >konkretnego pracodawcy?

    Rozporzadzenie w sprawie szczegolowych zasad udzielania urlopu
    wypoczynkowego, ustalania i wyplacania wynagrodzenia za czas urlopu
    oraz ekwiwalentu pienieznego za urlop:

    § 3. Pracodawca ustala wymiar proporcjonalnego urlopu wypoczynkowego
    przysługuj?cego pracownikowi w roku kalendarzowym, w którym nabył on u
    tego pracodawcy prawo do urlopu w wyższym wymiarze, uwzględniaj?c
    odrębnie okres przypadaj?cy przed nabyciem prawa do urlopu w wyższym
    wymiarze i odrębnie okres przypadaj?cy po nabyciu prawa do takiego
    urlopu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775