eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoupadek sklepu a zakupy na raty › Re: upadek sklepu a zakupy na raty
  • Data: 2009-03-09 11:41:16
    Temat: Re: upadek sklepu a zakupy na raty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osadnik pisze:
    > Liwiusz pisze:
    >> Osadnik pisze:
    >>> zwierz internetowy pisze:
    >>>> Upadł sklep komputerowy, sam nie jestem w takiej sytuacji, ale
    >>>> ciekawi mnie co z ludźmi którzy kupili sprzęt na raty, komu teraz
    >>>> będą je spłacać? A może będą mieli sprzęt za półdarmo?
    >>>
    >>> Mam pytanie poboczne bo chodzi nam pewnie o ten sam sklep.
    >>>
    >>> Miałem u nich zostawiony na naprawie gwarancyjnej dysk twardy. Dysk
    >>> nie został jeszcze wymieniony i chcą mi go zwrócić. Niby wszystko ok
    >>> tylko gdzie w takim razie dochodzić swojej naprawy gwarancyjnej? u
    >>> dystrybutora?
    >>
    >>
    >> U podmiotu, który udzielił gwarancji, sprawdź w karcie gwarancyjnej.
    >>
    >
    > jest to serwis upadłego sklepu.


    Zatem tylko on jest zobowiązany do naprawy.

    Można co prawda prosić o naprawę np. dystrybutora, producenta itp.,
    niemniej jednak nie są oni zobowiązani do takiej pomocy.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1