  • Data: 2004-09-10 21:55:13
    Temat: Re: unikniecie wiezienia....
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. i najbardziej skuteczny pier$%*# immunitet poselski, sędziowski,
    > prokuratorski itp.
    > 2. bycie lekarzem
    > 3. bycie synem lekarza
    > 4. miec bogatych rodziców
    > 5. załatwić sobie żółte papiery
    > 6. mieć znajomego lekarza
    > 7. wyjechać z kraju

    wszystko co napisales jest nie na temat.

    kolega pyta jak SKAZANY prawomocnym wyrokiem (chyba) moze uniknac odsiadki.

    ja podam jeden skuteczny sposob: obroczenie wykonania kary.
    jesli kara p.w. nie przekracza 2 la, to mozna ja zawiesic, ale trzeba
    odroczyc jej wykonanie na minimum 1 rok. wtedy mozna wnosic o warunkowe jej
    zawieszenie.

    jesli juz sie siedzi: mozna napisac o przerwe w karze, gdy kara p.w. nie
    przekracza 3 lat, a skazany odbyl 1/4 tej kary moznastarac sie o przerwe, i
    jesli ta przwrwa bedzie trwala 1 rok wtedy mozna starac sie o warunkowe
    zawieszenie. maksymalny okres na jaki mozna dostac przerwe i odroczenie to 6
    miesiecy, po czym mozna pisac okolejna przerwe/odroczenie.

    jesli cos pokrecilem to prosze mnie poprawic, ale generalnie o to chodzi.