  • Data: 2022-01-27 09:48:16
    Temat: Re: unijne kary
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Kakao jeszcze w Polsce nie rośnie, więc nasi, kurwa, "przyjaciele"
    > nałożyli nam embargo. Czemu udajesz, że o tym nie wiesz?

    Idź amebo zorientować się kto nałożył embargo, a gdzie rośnie kakao.

    > A teraz wpierdalasz wyroby kiełbasopodobne i nie narzekasz.

    Możesz kupić kiełbasopodobne, możesz kupić prawdziwą kiełbasę.
    Twój wybór.
    Wówczas nie miałeś żadnego (i to dosłownie), ale chrzanisz debilizmy jakby
    kiełbasy były dostępne na każdym rogu.

    > Zrobili nam kolorową rewolucje?
    > Tylko z tym, że Polacy dali dupy najtaniej jak się dało.
    > Ukraina próbowała walczyć, a Białoruś w ogóle się nie dała.

    Nie, szanowny idioto -- skończyła się kasa.
    Jakby była, to nadal mielibyśmy komunizm, bo nikt nie wychodziłby na ulice.

    > Bywałem na Białorusi i widziałem, że ludzie żyją lepiej i godniej niż w
    > Polsce.

    "Dla przykładu na kilogram jabłek Białorusin musi wydać 0,3 proc. swojej
    średniej pensji, a Polak zaledwie 0,09 proc."

    Czyli jesteś jednak idiotą.

    > Ale masz jakieś dane? Linki? Cokolwiek?

    Mądry sam znajdzie, głupiemu trzeba podać.
    Masz:
    https://oko.press/polska-nie-zdrowieje-srednia-dlugo
    sc-zycia-w-naszym-kraju-przestala-rosnac-raport-o-st
    anie-zdrowia-spoleczenstwa/