  • Data: 2002-06-08 12:22:24
    Temat: Re: umowa ze spoldzielnia (dlugie)
    Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...gov.pl> wrote in message news:3d01b258_1@news.vogel.pl...
    > a i jeszcze jedno: spoldzielna chce abym podpisal umowe ze wsteczna data
    tj.
    > 20 kwietnia 2001 (podobno ma to zwiazek ze starymi przepisami, ale nie
    wiem
    > dokladnie o co chodzi)

    Nie wiem o co chodzi, ale kazdy dokument, ktory dotyczy domow lub mieszkan
    ma forme aktu notarialnego lub jest swiadczone przez notariusza. Przekaz
    prosze nazwisko notariusza, ktory zgodzi sie na podpisanie dokumentu z data
    wsteczna. Wiele razy bylo mi cos takiego potrzebne i odbilem sie jak od
    muru. Bylem nawet z tego dumny, bo nigdy nie wierzylem, ze notariusze moga
    byc az tak nieczuli na "prosby". Ale i tak uwazam, ze taki notariusz nie
    dlugo by popracowal. Przy pierwszych niesnaskach ze spoldzielnia wyszloby to
    na wierzch i wtedy by skonczyl swoja dzialalnosc.

    vpw