  • Data: 2005-05-17 13:54:29
    Temat: Re: umowa o zakazie konkurencji
    Od: "Mirek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja mam jeszcze troszkę inne pytanie.

    Jak to wygląda w kwestii zawierania umowy między dwoma firmami.
    Np. mam umowę o pośrednictwie i taki punkt:
    "Przez okres trwania umowy oraz przez 24 miesięcy po jej rozwiązaniu Partner
    nie jest uprawniony do podejmowania rozmów i nawiązywania współpracy z
    podmiotami współpracującymi z Agentem.
    W przypadku naruszenia któregokolwiek z postanowień Partner zapłaci Agentowi
    karę umowną w wysokości 100.000,00 zł"

    Co w takim wypadku?? Czy firma też musi płacić jakieś tam wynagrodzenie 25%