  • Data: 2005-10-22 14:11:31
    Temat: Re: umowa o prace od poniedzialku do piątku
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. napisał(a):

    > A czy nie zachodzi tutaj "przeliczanie" godzinowe w stosunku do
    > przeprowadzonego czasu?
    > Tak jak np. w przypadku nie-pełnoetatowców.

    A co masz dokładnie na myśli?

    W pracy tymczasowej należą się dwa dni za każdy przepracowany
    miesiąc. Wynagrodzenie za urlop nie liczy się "na godziny", tylko ze wzoru:

    wynagrodzenie za 1 dzień urlopu równa się wynagrodzeniu za okres, za
    jaki urlop przysługuje, podzielonemu przez liczbę dni pracy w tym okresie.

    Np. za wrzesień mam 2 dni urlopu. Zarobiłem w nim 1000zł, pracując przez
    20 dni, tak więc ekwiwalent lub wynagrodzenie za dzień urlopu będzie wynosić
    1000/20 = 50zł

    A to, czy pracowałem na cały etat, pół etatu, czy też od 2 do 12 godzin,
    w zależności od zapotrzebowania, to nie ma znaczenia.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz